Louis Hagemann onschuldig levenslang dankzij Peter Air de V.


DE VRIES MET PENSIOEN GESCHOPTDe reeks ontmaskeringen van de misdadige misdaadverslaggever komt in een stroomversnelling.

Vandaag om 12:00 uur hield raadsman John Peters voor de Hoge Raad zijn pleidooi om de zaak Louis Hagemann te herzien.   Zijn betoog duurde ruim 20 minuten, wat in mijn ogen ook in 10 seconden had gekund als volgt:

Mijn cliënt is veroordeeld op de verklaring van Renetta van der Meer. Zonder deze verklaring was mijn cliënt vrijgesproken. Deze verklaring blijkt nu vals te zijn geweest. Er zijn drie getuigen aan wie ze dit naderhand heeft opgebiecht. Iets wat tijdens de strafzaak niet bekend was. Had het hof toentertijd geweten dat de verklaring verzonnen is, dan was mijn cliënt niet veroordeeld. Mijn cliënt dient derhalve alsnog te worden vrijgesproken in een nieuw proces.

hagemann1

Kijk, dan begrijpt elke jan boerenlul het ook meteen. Uiteraard begrijp ik dat
van John Peters een kundig pleidooi wordt verwacht van meer dan 10 seconden. Dat
hij langer de tijd nam is dus absoluut geen kritiek op hem. Ik wil alleen maar
laten zien hoe simpel de zaak er in feite voor ligt.

Als de Hoge Raad dit niet als een novum ziet, dan kunnen ze zichzelf net zo goed opheffen. Overigens raad ik Louis Hagemann aan om aangifte tegen Peter R. de Vries te doen. Een getuige bewegen om een valse verklaring af te leggen waardoor iemand levenslang krijgt, wat net een trapje minder is dan moord, is gewoon een super strafrechtelijk misdrijf waarvoor je in en in rot in elkaar moet zitten. Als je die getuige ook nog loopt te krikken, dan is de cirkel qua subjectiviteit helemaal rond.

Deze man heeft in zijn ééntje op moedwillig vervalst bewijs van zijn zoveelste neuksletje, het leven van een landgenoot vernietigd. Voor kijkcijfers, uit puur narcisme, materialisme en egocentrisme. En dan is Louis nog niet eens zijn enige slachtoffer. Deze vent moet toch gestopt worden? Al is het maar om de samenleving een dienst te bewijzen en toekomstige slachtoffers te voorkomen. 

Bron en verder lezen Recht is krom

Met grote dank aan Wim Dankbaar

Dit bericht werd geplaatst in Advocaat, Bizar, Blunder, Censuur, Corruptie, Dagboek, Diefstal, Doofpot, dwalingen, Fatale Blunder, Film, Film opname, Fotos, Fraude, Hoofd verantwoordelijke, Justitie, Kroon getuigen, LEAKS, Louis Hagemann, Macht-Misbruik, Maffia-Media, media manie, Media manipulatie, Misdaad, Misdrijf, Nieuws, Nieuws en politiek, O.M., Onrecht, opmerklijk nieuws, Peter R de Vries, Politie, Politiek, Rechtbank, Rechterlijke dwalingen in Nederland, Rijksrecherche, Schandalig, Televisie, Tragedie, Verborgen Camera, Verhalen, Voorspellingen, WEERZINWEKKEND en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Louis Hagemann onschuldig levenslang dankzij Peter Air de V.

  1. En natuurlijk waren wij daar ook wij zorgen wel voor de genadeklap

  2. An zegt:

    Ik had eigenlijk een artikel van jou verwacht slim zo, hoewel toen ik je daar zag dat wel snor zit.
    Ik wist niet dat jij zo groot was en breed je bent een markante man en wat een uitstraling heb je man.

  3. Willem zegt:

    Dus als ik het goed begrijpt was de verloren zoon even terug in zijn stad daar was ik graag bij geweest.

  4. Jacqueline zegt:

    Het was een prima zitting broer, er werd geluisterd, geen interrupties en of kabaal.
    Het wachten is nu op 19 november met de mogelijkheid dat er eerder een conclusie komt.
    Wat was ik blij en trots op jou grote broer .. je hebt het toch maar even geflikt 🙂
    Energieveld was alles behalve negatief .. volle bak ..

  5. Peet B. zegt:

    Blij dat je weer bij ons bent de Harley is voor jou zonder tegenprestatie die had je nog te goed we hebben hem al die jaren binnen gezet 29 jaar en als nieuw. En je weet het een belletje en we zijn er.

Bedankt voor het plaatsen van uw reactie