De donkere kamers van Nathalie Kramers


Goh klinkt bekend kom regelmatig in aanraking met mensen die door OM justitie en POLITIE een V.I.P. behandeling krijgen. Lees verry iritant personal beleid die alleen maar tegen zware onderwereld gebruikt wordt maar tegenwoordig schering en inslag is bij burgers. Ombudsman neh die heeft niks te vertellen bij de Gestapo

Koosgaatdoor!

Nathalie, jij bent plaatsvervangend politiechef van de politie Noord-Nederland. Tot 1 januari 2013 was je plaatsvervangend korpschef van de regiopolitie Drenthe. Afgelopen week ontving ik  je brief waarin staat dat mijn brief van 8 oktober jl. ‘door omstandigheden’ nu pas is beantwoord en dat je in de voortzetting van de discussie geen toegevoegde waarde ziet en dat ik contact kan opnemen met hahahaha de Nationale ombudsman. Ik schreef mijn brief overigens niet aan jou, maar aan Oscar Dros, de Facebook-rellen-leugenaar. Je kletst maar wat.

Natalie Kramers, plv politiechef Noord-Nederland

De lezer zal benieuwd zijn welke omstandigheden je toch nog naar de pen deden grijpen.

Laat ik voor het antwoord op die vraag eerst maar eens een stap terugzetten in de tijd. Mijn vader werkte de laatste jaren van zijn leven bij de Rijksopleidingsschool voor politie in Harlingen en het was tevens in die jaren dat ik in Amsterdam Joris Demmink ontmoette (aangifte.) En…

View original post 569 woorden meer

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

5 reacties op De donkere kamers van Nathalie Kramers

  1. Het geweld dat de overheid tegen mij pleegt, is een uitvloeisel van de ‘Groningse’ HIV-zaak. Deze zaak is helemaal niet exclusief Gronings. Het drogeren en besmetten van (homoseksuele) mannen maakt deel uit van de uiterst gewelddadige SM/BDSM gay-scene die allang actief was en is in het hele land.

    Hoewel ik slechts met één poot in de gay-scene sta -of moet ik zeggen juist omdat?- vorm ik een groot gevaar voor bij de overheid werkzame betrokkenen/daders. Het gevolg is een door de overheid geïnitieerde al jarenlang voortdurende karaktermoord door middel van bedachte rechtszaken die worden gevoerd op basis van gefabriceerde “bewijslast”.

    Zo’n extreme BDSM’er, met wie ik in eerste instantie een vriendschappelijke band had, trachtte via mij op slinkse wijze in contact te komen met (autistische)jongens die ik autorij-les gaf. Door een kennis uit de gay-scene ben ik voor hem gewaarschuwd, daarop verbrak ik onmiddellijk alle banden met hem.

  2. Wilma zegt:

    Uit je reactie lees ik dat je in eerste instantie in een milieu zat dat je dit toch had aan kunnen zien komen.

  3. ‘In een milieu’, Welk milieu? En ‘dit’ had ik aan kunnen zien komen? Zo van: eens in de tien jaar gebeurt zoiets in mijn ‘milieu’ ofzo?

  4. Wilma zegt:

    Hoewel ik slechts met één poot in de gay-scene sta -of moet ik zeggen juist omdat?- vorm ik een groot gevaar dat zijn je eigen woorden, Dat bedoelde ik er mee niks persoonlijks vind het best erg voor je wat er allemaal gebeurde maar heb je nooit eens gedacht oeps waar ben ik nu ingerold?

    • Ik ben nergens ingerold, want ik deed er niet aan mee. Een en ander neemt niet weg dat ik, en hetzelfde geldt voor heel veel andere homo’s via via signalen kregen over zaken die het daglicht niet konden verdragen en, dat we ons daar zorgen over maakten. Er waren signalen dat er seks-orgies door BDSM’ers plaatsvonden in de natuur, ook ’s nachts, waarbij er GHB werd gebruikt en werd besmet. Getuigen noemen deze seks-orgies ‘rituelen’.

      Het trieste is dat de mensen die bij de overheid melding maakten van deze misstanden werden weggehoond en juist geprobeerd werd ze monddood te maken door ze geheimhoudingsverklaringen te laten tekenen. In veel gevallen is dat ook gelukt.

Bedankt voor het plaatsen van uw reactie

