De tegenstrijdigheden van Jasper Steringa


Op het gevaar af dat ik nu ook onder de complotsekte berekent gaat worden (kuch) zijn dit toch keiharde feiten die niet onder de tafel geschoven kunnen worden.

Het nieuwe scenario dat Peter R. de Vries in zijn programma presenteerde, daar geloof ik niets van. Als moeder weet ik dat Marianne nooit in het donker alleen naar huis zou fietsen, en zeker niet voor een geheim afspraakje met iemand waar ik niets van wist.  Het verhaal van Spencer en Wietze heb ik nooit geloofd.  Die jongen heeft mij nog toegezegd dat hij de taxi voor Marianne zou betalen. Dit hele onderzoek is begonnen met een leugen, die blijkbaar volgehouden moet worden.

Jammer dat de kinderen en denk ook Bauke weer in de justitie geloven met hun nieuwe theorie. Inderdaad Wim ben ik geschokt door het nieuwe gegeven dat ze met een bekende het weiland ingelopen zou zijn, wat een afgang voor je kind wat is vermoord,

groeten Maaike

Waar is trouwens die drie liter bloed gebleven die Jasper uit Marianne hoorde stromen?

Marianne niet alleen laten, had je beter de nacht ervoor kunnen doen, Spencer. Hoe snel had je Marianne ook weer vervangen? Binnen zes weken toch? Maar met die laatste zin sloeg je de spijker op de kop

Verder lezen en @ copyright

 

Dit bericht werd geplaatst in Afpersen, Bizar, Blunder, Brand, Censuur, Corruptie, Dagboek, Doofpot, Familie, Film, Film opname, Fotos, Frapant, Fraude, Justitie, Marianne Vaastra, media manie, Moord, Nieuws, Nieuws en politiek, O.M., opmerklijk nieuws, Politie, Politiek, Religie, Rijksrecherche, Schandalig, Verhalen, verkrachting, WEERZINWEKKEND en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op De tegenstrijdigheden van Jasper Steringa

  1. Het bericht van NRC van vanmorgen was in mijn ogen nieuws. Dat een gerenommeerd journalist meldt wat een betrokken arts zegt over de toestand van de prins is een belangwekkend nieuwsfeit. Misschien heeft de arts iets gedaan dat niet passend is, maar dat deed niets af aan het bericht zoals het vanmorgen werd gepubliceerd.

Bedankt voor het plaatsen van uw reactie

