Pascal Jacobsen (Bløf) – Het Water


Ik staar over het water  Dat net als ik  Ooit in beweging was  Peilloos diep en dreigend zwart  Net als wat ik in je ogen las  Stekeblind, Oost-Indisch doof  Wil ik voor altijd zijn  Om maar niet te zien of kunnen horen  Dat alles is verloren  Zonder jou kan ik niet  Eten, slapen, lopen, dansen, leven

Dus blijf ik hier nu zitten  En blijf ik hier nu wachten  Tot het water ooit weer in beweging komt  En dan drijf ik mee  Tot aan de zee  Waar jij  Op mij zal wachten

De lucht is licht  En eindeloos  En zo ver boven mij  Onaantastbaar en toch  Zo dichtbij  Net als jij  Het staat in de lucht geschreven  Maar op m’n lippen blijft het kleven  Zonder jou kan ik niet  Eten, slapen, lopen, dansen, leven

En dus blijf ik hier nu zitten  En blijf ik hier nu wachten  Tot het water ooit weer in beweging komt  En dan drijf ik mee  Tot aan de zee  Waar jij  Op mij zal wachten

Dit bericht werd geplaatst in Muziek, Muziek clips, Persoonlijk en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Bedankt voor het plaatsen van uw reactie

