Nederlandse regering maakt zich massaal SCHULDIG aan collectieve Moord!


Belasting Incasso etc.etc.In Nederland stijgt de zelfdodingen aaanzienlijk daar kunnen bepaalde factoren schuldig aan zijn. In mijn persoonlijke beleving is 98% van de collectieve zelfdodingen door de maatschappij veroorzaakt die dan dus ook duidelijk gefaald heeft.

In slechte tijden is er een groep gieren die zich ernstig buiten alle perken de moraal en fatsoensnormen overschrijdt en zich verrijkt over de rug van de zwakkere in de samenleving.

Onze regering kijkt erbij onderneemt niets dus maakt hen dat tot hoofdverantwoordelijke, iets wat als ik Koning was nooit zou toelaten. U zegt nu maar de koning is door democratie monddood. Precies maar in een democratie mogen dergelijke wanpraktijken zoals de aasgieren de een zijn dood de ander zijn brood nooit bestaan.

Dit land deze regeringen en zij die toe kijken en zwijgen zullen de volle Karma rekening nog wel op hun bordje krijgen.

Ondertussen vraag ik God om deze hersenlozen en gevoellozen wezen Mercy voor hun te hebben, want dit zullen zij nog hard nodig hebben in de toekomst.

Have mercy on them!

 It seems, that life has played a game on me.  I’m lost, in a sea of misery.  My love, is turning his back on me.  Heartache, why won’t you, let me be.  Now baby, have some mercy please.  Don’t make me, beg on bended knees.  Oh please.

Mercy mercy mercy please…Have mercy on them!  Mercy mercy mercy please.

 How can I face life?  Without you?  What would I do?  If we, were through?

 Don’t you know daddy, I’ll wait for you every single night?  Hoping you return, to make things right.  You don’t show, and I’m sitting here all alone. (all alone now)  Just afraid you’re gonna call me on the fone.  Oh baby, have some mercy please.  Don’t make me, beg on bended knees.  Oh please.

 Mercy mercy mercy (mercy, mercy on me) Have mercy on me!  Mercy mercy mercy me.

 You know I love you.  And I’m begging you.  Give me one chance.  One chance.  One more.

 I know life’s got its many a twists.  But loving you daddy, is the one that I cannot resist.  Your lovin’ understandin’, you’ve been givin givin givin givin me.  Without you, I just can’t go on livin.  Oh baby, have some mercy please.  Don’t make me beg on bended knees.  I said.

 Mercy mercy mercy (oh, mercy on me) Have mercy on me!  Mercy mercy mercy please…Have mercy on me!  Mercy mercy mercy…Have mercy on me!  Mercy mercy mercy…Oooooo  Have a little bit of mercy for your mama.  I ain’t ask for too much, just a little bit from you you you you you….

Dit bericht werd geplaatst in Advocaat, Algemeen, Banken, Belasting, Bizar, Corruptie, Diefstal, Diversen, Doofpot, Drama, dwalingen, Film, Film opname, Fotos, geld, Geluid-tape's, Hoofd verantwoordelijke, Justitie, Klokkenluideronline, Koninglijk huis, Kroon getuigen, LEAKS, Macht-Misbruik, Maffia-Media, Media manipulatie, Misdaad, Misdrijf, Moord, Moraal en Fatsoensnormen, Muziek, Muziek clips, Nieuws en politiek, Normen en Waarden, O.M., Onrecht, Overig, Overval, pesten, Politie, Politiek, Rechtbank, Rechterlijke dwalingen in Nederland, Satire, Schandalig, Televisie, Tragedie, Verborgen Camera, Verhalen, VRIENDJE'S POLITIEK, WEERZINWEKKEND, Werk, zelfmoord en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Nederlandse regering maakt zich massaal SCHULDIG aan collectieve Moord!

  1. Jacqueline zegt:

    Amen

Bedankt voor het plaatsen van uw reactie

