Bram Moszkowicz houdt zich aan weddenschap met PowNews


© anp.

Bram Moszkowicz presenteert op 17 mei de laatste aflevering van PowNews. Die afspraak heeft de oud-advocaat met Rutger Castricum, verslaggever van PowNews, gemaakt. ‘We hadden een weddenschap, als ik geschrapt zou worden dan zou ik het nieuws presenteren. En u ziet het: ik ga het doen’, zegt Bram tegen hem.

‘Wij dachten dat het misschien leuk is als u de laatste aflevering van het seizoen presenteert’, vertelt Castricum. ’17 mei staat’, stemt Moszkowicz in.
Bram wil overigens niks hebben voor de klus. ‘Moeten we betalen?’, vraagt Rutger. ‘Nee, natuurlijk hoeft u niet te betalen’, antwoordt hij.
In het korte interview, dat op de Facebookpagina van de zender staat, vertelt Moszkowicz hoe het momenteel met hem gaat. ‘Het is een merkwaardige leegte waar ik in terecht ben gekomen, maar het is niet anders.’ Maar hij laat ook los dat hij veel steun heeft gekregen. ‘Ik denk dat ik zo’n 10.000 mails heb gekregen.’ Daar zaten volgens hem ook verrassende reacties tussen uit de rechterlijke macht.

Lees ook

Dit bericht werd geplaatst in Advocaat, Frapant, Humor, media manie, Nieuws, opmerklijk nieuws, Rechtbank en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Bedankt voor het plaatsen van uw reactie

