De verzoening


 

Gordon – De verzoening – De beste zangers unplugged Uit het programma De Beste Zangers Unplugged

 Het was een onbekende weg
 Die ik heb afgelegd
 Na het licht
 Op zoek naar het donker
 Verlangen naar verlangen
 Uit dat harnas van spijt
 Jaloezie
 En belangen
 Onderweg spuwden stuurlui
 Aan wal hun gal
 Zij hebben nooit iets bereikt
 Ik bleef eigenwijs
 En toen zag ik jou
 Jij bent zoveel voor me geweest
 Een moeder een dochter
 De mooiste vrouw
 Maar als altijd met iemand
 Die nooit iets zeker weet
 Won mijn twijfel van ons
 geluk
 Maar vanavond ben ik
 hier terug
 En ik vraag je
 Heb me lief heb me lief
 Heb dit lichaam lief
 Bemin mij bevrijd mij
 Van het duister in mijn hoofd

 Mijn straat loopt hier dood
 Wat achtervolgde mij hier naar toe
 Was het de prijs van de roem
 Of het verlangen voor een nacht
 Iemand te vertrouwen
 Of was het die hyena die jakhals
 Die wacht tot ik neerval
 En waarvan ik dacht
 Dat het een vriend was
 Maar zijn wij samen niet sterker

 Dan alles wat mij bedreigt
 Ik sta klaar voor de strijd
 Met als wapen de waarheid

 En dat is
 Heb me lief heb me lief
 Heb dit lichaam lief
 Bemin mij bevrijd mij
 Van dat gevoel van schuld
 Verraad mij met een kus
 Heb me lief heb me lief

 Ik weet meer vragen kan ik niet
 Wij verzoenen ons vannacht
 Bemin mij streel mij heel mij
 Heb me lief

  De Verzoening Lyrics  by Frank Boeijen

Dit bericht werd geplaatst in Love, Muziek, Muziek clips, Persoonlijk en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op De verzoening

  1. Irene zegt:

    God wat is het toch een schitterend nummer en nee het is geen Frank Boeijen maar Gordon je zet het met hart en ziel neer

Bedankt voor het plaatsen van uw reactie

