Open brief aan Sinterklaas die morgen 6 december jarig is.


cc

Hoe schrijf je een goed heilig man aan, want Nicolaas is toch uw naam.

Het getuigt van grote klasse om een helderziende te kunnen verrassen

Jong en Oud kijken elk jaar weer naar u uit, en dan even vergeten wij onze zorgen en zelfs Job Cohen is die gene die het hartst voor uw fluit.

Het valt mij op dat u zich vaak op het paranormale richt, voor een goed heilig man verblind dat wel eens u zicht.

Uw komst zal ons wel weer miljarden gaan kosten , uw kennend zonder rente en aftrekposten. Het kind in u is de grootste kracht, en volgens mij geniet u ook wel van al die macht.

Moord, misdaad. corruptie is waar u ook vaak  tegen vecht, en dat met al uw zwarte pieten als knecht.

Ook zagen wij u worstelen dit jaar, maar een Sint als u krijgt alles voor elkaar. Ook al ontsprongen er een paar de dans, ik weet zeker volgend jaar krijgen zij nooit meer die kans.

Altijd klagend over het ontbreken van een goede vrouw, maar de liefde ligt verscholen bij uw eigen karma en die is van Jouw.

Dank u Sinterklaas en dat uw eeuwig moge voort blijven bestaan.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Doofpot, Humor, Satire en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Open brief aan Sinterklaas die morgen 6 december jarig is.

  1. Ronald. zegt:

    Voor Sint en zijn Pieten.

    Sinterklaas wij leren onze kinderen om niet te liegen.
    Mijn kind word nooit minister president , want mijn kind mag niet bedriegen.
    Ook een leugentje voor bestwil word niet geaccepteerd.
    Dat is wat onze kinderen word geleerd.
    Hoe ga ik nu mijn kinderen vertellen dat ook jij een leugen bent.
    Net zoals de 2e kamer of justitie die de waarheid ineens niet meer kent.
    Alles word belogen en verdraait.
    Voor eigen gewin word er gegraaid.
    Ik wil mijn kinderen opvoeden met fatsoen.
    Dat verwacht ik ook van jouw sint , dat moet je ook eens doen.
    Want jij geeft alles aan iedereen, lief en stout of hoe die zich ook gedraagt.
    Eerlijkheid en respect voor elkaar is wat ik vaker heb gevraagd.
    We hebben het nog nooit van je gekregen en daarom is het nu wel mooi geweest.
    Ik stop met jouw verjaardag en vier straks een ander feest.
    Nog 20 dagen zal ik wachten op de dag dat we vieren dat hij was geboren.
    We hebben nog tijd …….. zelfs na 21-12-2012 zijn we niet verloren.
    Ook jij mag dan meedoen met lekker eten veel cadeau’s en een kerstboom.
    Ik zal me deels onthouden van deze overvloed en blijf bij de kern van mijn droom.

    Een betere wereld.

    • Sinterklaas zegt:

      @Ronald jij kan wel op mij gaan fitten, maar kom eerst maar eens in mijn pak aan zitten.
      Kritiek geven is makkelijk aan de wal, maar haal eerst maar eens jou paard van stal.

Bedankt voor het plaatsen van uw reactie

