De Britse Tansy Aspinall was pas 18 maanden oud toen ze ravottend met gorilla’s werd gefilmd


© Damian Aspinall.

De Britse Tansy Aspinall was pas 18 maanden oud toen ze ravottend met gorilla’s werd gefilmd door vader Damian. Na ruim 20 jaar heeft de Brit de beelden vrijgegeven, om te laten zien hoe lief de sterke apen zijn. Dit meldt het AD.

Damian verwacht dat hij kritiek zal krijgen op de foto’s, van bijvoorbeeld de kinderbescherming.
Hij vertelt aan de Daily Mail: ‘In deze tijd van internet sta ik er wat anders in. Ik ga ervan uit dat ik veel kritiek zal krijgen. Maar dat maakt me niet uit, omdat de gorilla’s ervan profiteren. Ik kan nu miljoenen mensen laten zien hoe aardig en prachtig deze dieren zijn. Daarmee doe ik de apen een plezier. Ik neem het voor lief als ik het aan de stok krijg met een paar mensen’.
De nu 23-jarige Tansy kan zich niet meer herinneren dat ze zo gemakkelijk omging met de gorilla’s in het Howletts Wild Animal Park. ‘Mensen zijn opgevoed met het idee dat een gorilla een King Kong-achtig dier is. Maar het zijn zulke lieve beesten en ze lijken op mensen’, vertelt de apenfan.bron: AD, Daily Mail
Dit bericht werd geplaatst in Buitenland, Dieren, Diversen, Film, Film opname, Fotos, Frapant, Nieuws, Spiritueel, Verhalen, wonderen opmerklijk nieuws en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op De Britse Tansy Aspinall was pas 18 maanden oud toen ze ravottend met gorilla’s werd gefilmd

  1. Bosgeus zegt:

    Erg mooi filmpje.
    Die aap is een vrouwtje.
    Zij doet hetzelfde als mijn kat met haar kittens, met die appel. Moeder instinct. Het kind leren eten. Zo te zien accepteert de vrouwtjes gorilla het mensenkind als een kind van haarzelf, of van haar gemeente, door het zo voort te dragen.

    Vivisectie van Gorilla’s voor de pseudowetenschap van het commercieel farmaceutisch monopolie helaas nog steeds gedoogd. Natuurlijk worden ook weeskinderen gebruikt voor het commercieel farmaceutisch monopolie, niet alleen mensapen zijn daar van het slachtoffer.
    http://lunamoth1.blogspot.co.uk/2011/06/dr-mengele-comes-to-quebec-1949.html

Bedankt voor het plaatsen van uw reactie

