Ruud Gullit: ‘Scheiding is een geschenk’ ff kotsen waar is een teiltje.


Mijn scheiding is een geschenk. Ik ben een beter mens geworden!”, vertelt Ruud in weekblad de Story.

Ruud genoot in juli een week lang op Ibiza van een vakantie met al zijn kinderen. Dat was volgens hem niet gebeurd als hij en Estelle nog samen waren geweest. “De vakantie met al mijn zes kinderen op Ibiza was zó ontzettend leuk. Wat heb ik een hoop gemist met mijn kinderen. En vooral: wat hebben zij een hoop van mij moeten missen, in de loop der jaren.

Misschien klinkt het raar, maar mijn scheiding is in dat opzicht een geschenk in vermomming – er gebeuren nu dingen die tijdens mijn huwelijk met Estelle écht niet hadden gekund.”

Ruud je bent nu 3 maal getrouwd geweest plus al je wipjes, en je keek nooit naar je kinderen om, ga je daar nu Estelle de schuld van geven geldwolf

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Moraal en Fatsoensnormen, Nieuws, opmerklijk nieuws, Sport, Verhalen, Voetbal, VRIENDJE'S POLITIEK. Bookmark de permalink .

Bedankt voor het plaatsen van uw reactie

