VVD-raadslid Alexander Scheek uit Spijkenisse dreigt kat van buren te vergiftigen.


Alexander Scheek © Twitter.

VVD-raadslid Alexander Scheek uit Spijkenisse heeft gedreigd de kat van zijn buren te vergiftigen. Het dier poept in de tuin van de politicus en daardoor durft hij zijn dochtertje niet door zijn tuin te laten kruipen.

 

mededeling aan mijn buren Vanaf nu vergiftig ik uw kat wanneer deze weer op mijn terras schijt!

Buren ..excuus voor mijn katten tweet, frustratie zat hoog omdat stront giftig is voor onze baby. Vergiftigen uw kat is geen…

‘Mededeling aan mijn buren Ottersveen in Spijkenisse. Vanaf nu vergiftig ik uw kat wanneer deze weer op mijn terras schijt!’, schreef Scheek afgelopen vrijdag. Een aantal twitteraars reageerden geschokt op de agressieve mededeling van de duidelijk gefrustreerde politicus.

Na een aantal dagen deelt Scheek mee nooit echt van plan te zijn geweest het dier iets aan te doen. ‘Uiteraard vergiftig ik geen katten. Het is wel frustrerend als je een baby hebt die niet in tuin kan kruipen. Excuus voor mijn kattentweet, frustratie zat hoog, omdat stront giftig is voor onze baby.’

 

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Blunder, Dieren, Diversen, Fatale Blunder, Frapant, Misdrijf, Moraal en Fatsoensnormen, Nieuws, Nieuws en politiek, Normen en Waarden, opmerklijk nieuws, Politiek, Schandalig, WEERZINWEKKEND en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Bedankt voor het plaatsen van uw reactie

