Met wat toverkracht hakken we gewoon vanavond die Duitsers de pan in.


Vaak wordt mij altijd verweten dat ik niet achter Oranje staat misschien ook wel terecht met zulke bondscoach’s die we hebben gehad. Vaak de beste spelers niet opstellen of meenemen.

Ook door mijn voorspellingen was ik dan toch niet echt een Oranje-suporter. Maar ik beloof vanavond mijn toverkracht voor Oranje in te zetten, voor Oranje om de DUITSERS een lesje te leren, of het mij lukt om tegen al die voetbalgoden te overwinnen weten we om een uurtje of 11 de wedstrijd begint om 9 uur ik ben er klaar voor u toch ook?

Dit bericht werd geplaatst in EK 2012, Frapant, Macht-Misbruik, Nieuws, opmerklijk nieuws, Paranormaal, Sport, Voetbal, Voorspellingen en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Met wat toverkracht hakken we gewoon vanavond die Duitsers de pan in.

  1. Sylvia zegt:

    ECHT KICKE !!!

  2. Mustafa zegt:

    Dus het geheime wapen van Koeman wordt ingezet.🙂 Wel over 2 jaar voor ons ook graag.

  3. DutchTV zegt:

    Met van Marwijk valt niet te werken. En in naam van de koningin had ik nog een appeltje te schillen met Oranje,🙂
    🙂

  4. Ronald. zegt:

    Nu we hebben verloren blijkt dat het allemaal de schuld is van winkelketen ACTION.
    Heb ik daar als echte zuinige Nederlander mijn vlaggetjes gekocht , blijkt dat sommige vaantjes al na 4 dagen geel verkleurd waren. De houdbaarheidsdatum van die vlaggetjes is al net zo goed als de Nederlandse teamopstelling.

Bedankt voor het plaatsen van uw reactie

