Mary Hamer :’Joran wordt een spiritueel leider, een Gandhi’


Joran van der Sloot en Mary Hamer. ‘Joran is een heel lieve jongen.’

Er is één vrouw die nog steeds gelooft in Joran van der Sloot. Ondanks berichten dat ze met hem zou hebben gebroken. De Amerikaanse arts Mary Hamer (55) gaf al haar spaargeld aan hem uit en balanceert voor haar strijd voor Joran nu zelfs op het randje van bankroet.

Mary Hamer werkt drie dagen per week als radioloog in een gezondheidscentrum in Lake City in Florida. Het leven als mensenrechtenactivist, dierenbeschermer en bovenal ‘beschermengel’ en ‘suikertante’ van Joran van der Sloot slokt haar agenda volledig op, zegt ze.

Buddah
‘Die jongen is niet slecht. Ik zie in hem een soort Gandhi. Ik snap niet dat anderen dat niet zien,’ vertelt ze aan het AD. ‘Hij blijft vriendelijk en kalm. Hij wordt niet boos, niet agressief, hij blijft rustig. Nou, als je dat kan, onder die omstandigheden, dan ben je een heel bijzonder mens. Hij noemt zichzelf nu Buddha, wist je dat? Zodra Joran vrij komt, wil ik dat hij hier naar Amerika komt. Dan beginnen we samen een vredesmissie. Hij zal voor veel mensen een spiritueel leider zijn, hij kan mensen leren hoe je geweldloos door het leven kunt gaan.’

Gevoelens
Op de vraag of ze gevoelens voor Joran heeft, antwoordt ze: ‘Natuurlijk heb ik gevoelens voor hem, anders zou ik dit niet doen. Maar niets seksueels en het is ook geen moeder-zoon-relatie. Ik ben zijn spiritueel leider en hij is mijn student. En straks wordt hij zelf spiritueel leider. Als hij wil kan hij bij mij wonen.”

Lees het volledige interview in het AD van vandaag.

(Redactie)

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Diversen, Frapant, Humor, Joran van der Sloot, Misdaad, Moord, Moraal en Fatsoensnormen, Nieuws, Nieuws en politiek, Normen en Waarden, opmerklijk nieuws, Overig, Politiek, Religie, Satire, Tragedie, Vermist en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Mary Hamer :’Joran wordt een spiritueel leider, een Gandhi’

  1. irene zegt:

    Ik ben er inderdaad niet overtuigd van zijn schuld maar ik weet niet zeker of een spiritueel persoon zo over de doden praat als hij doet bij Nathalie.
    Maar ja tegenwoordig ben je spiritueel bezig terwijl je een ander de huid vol scheld dus shoot me.
    mischien kan deze mevrouw in Nederland even bij de redactie van man bijt hond langs gaan
    Ze zitten allemaal op dezelfde golflengte .
    wat bij ons een reine ziel is , is bij hun blanco en een totaal op hol geslagen golfslagbad door vertroubeld water wat het gevoel van zweven teweeg brengt.
    Maar een mooi gezegde indeze “alleen in helder water kan je je eigen spiegelen.

  2. DutchTV zegt:

    Ireen het is in stil water i.p.v. helder. 🙂

    In troebel water moet je nooit gaan vissen, want je weet immers nooit wat er aan je haak komt.

Bedankt voor het plaatsen van uw reactie

