LOUIS HAGEMANN GENAAID DOOR PETER R EN HET OM


756758707_6_z7el

Het zal je maar overkomen 3 verdachten en een vriend van het slachtoffer, de vriend heeft een geluk Peter R. doet na 18 jaar ineens out of the bleu een serie afleveringen waar hij Louis in een duivel gemetamorfoseerd op de Nederlandse TV , en tovert uit zijn hoge hoed een strontlazerus junkie als getuige. 2 zware buitenlandse criminelen waarvan een ook nog eens een Mossad agent is worden helemaal niet na geplozen de vader van het enigste kind wat in leven blijft ook niet.Verdiep u zich eens in een dosssier, die zijn weerga niet kan en bol staat van ……………………………….. www.louishagemann.nl 

Hier kunt u zich aanmelden voor

http://louishagemann.hyves.nl/

Reageren mag maar hou het netjes

Dit bericht werd geplaatst in dwalingen, Louis Hagemann en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op LOUIS HAGEMANN GENAAID DOOR PETER R EN HET OM

  1. Querido zegt:

    Jeetje wat zal die Hageman(wie dat dan ook moge zijn) een slechte advocaat hebben gehad als ik zie wat er op dat plaatje hierboven staat.
    Als er zoveel niet is, kan er ook niet worden veroordeelt, tenzij de argumenten van de advocaat steekhoudend zijn.

  2. Jacqueline zegt:

    @querido
    Op de site staan de advokaten die Louis onder toevoeging hebben bijgestaan. Zij hebben het zeker niet slecht gedaan.
    Als een veroordeling op voorhand al besloten is kun je knokken wat je wilt.
    Lees anders het pleidooi van mr. G.J. van Oosten (klik op mijn naam)
    Die is volledig te onderbouwen met feiten.
    Het vonnis van de rechtbank bestaat uit:
    1 verklaring van horen zeggen (heeft 20.000 euro ontvangen na 1e aanleg)
    1 verklaring van horen zeggen (heeft 10.000 euro ontvangen na 1e aanleg)
    1 verklaring van horen zeggen (betreft een procesverbaal opgemaakt door een rechercheur die zich precies wist te herinner wat er in een procesverbaal uit 1985 (die nooit is gevonden) was verteld.
    1 verklaring van horen zeggen (gedetineerde die een deal wilde sluiten)
    Zoals je ziet, verklaringen van horen zeggen die ook nog eens aangestuurd werden door de heren verbalisanten. Van Asperen was daar heel erg geslepen in.
    2e getuigen dronk wodka tijdens haar verhoor en zat lazerus in de rechtbank.

  3. Querido zegt:

    @Jacqueline
    Nee hoor dat ga ik echt allemaal niet lezen, maar blijkbaar klopt mijn stelling dan toch als jouw beweringen waar zijn, dan waren het verdomd slechte advocaten.
    Meer wil ik er echt niet over zeggen of misschien alleen nog “waar rook is is vuur”. In Nederland zit niemand onnodig in de lik.

  4. Jacqueline zegt:

    @Querido
    “Meer wil ik er echt niet over zeggen of misschien alleen nog “waar rook is is vuur”. In Nederland zit niemand onnodig in de lik.”
    Jouw antwoord staat in de top 3 van excuses en struisvogelpolitiek:
    “het interesseert me geen bal, ver van mijn bed show”
    “ik heb hier geen verstand van maar wil wel commentaar geven”
    “ik ben een meeloper en schijt in mijn broek voor de waarheid”

  5. Karin zegt:

    Nee, dit klopt niet. Er zijn verdachten met veel meer belastende verklaringen op vrije voeten gesteld. Dit riekt naar willekeur of een zondebok zoeken voor een verschrikkelijke moord. Blijf doorknokken, Jacqueline.

  6. Michael zegt:

    Inderdaad Querido
    Hele slechte advocaten maar nog veel erger nog veel slechtere Rechters.
    Natuurlijk zit niemand onschuldig vast in Nederland bestaat de paashaas sinterklaas en de kerstman ook Is de DSB de betrouwbaarste bank .En is Zalm heilig.
    Jou argumentatie kon een kleuter al voorspellen en lezen doe je niet graag.
    Daarom heb ik speciaal voor jou het filmpje geplaatst of tewel de collulmn hier boven.
    Mag jij nog een keer zonder in je zelf te grinnikken zeggen dat er niemand onschuldig vast zit in Nederland.
    Jammer dat jij niet genomineerd bent voor de Dutchbloggie`s mijn stem had je gelijk gekregen,want daar laat je een mening zien die van een ander level is dan hier in je reactie´s.

  7. Ruud zegt:

    Michael
    Brenda heeft de ballen niet om inhoudelijk te reageren daarom doet ze het zo,omdat elke mening er een is.

  8. Smeagle zegt:

    Dit hele land is corrupt en naar de klote en het OM gaat heus hun eigen blunders niet toe geven wat een domme opmerking waar rook is er ook vuur.Denk dat Querido gewoon te lui is om iets te willen uitzoeken maar ja simplisten hou je overal.En Peter r de Vries is een gemene huichelaar de laatste tijd loopt hij overal rond te schreeuwen je bent pas schuldig als je veroordeeld bent.Nou dan had hij zich ook niet met de Puttense moordzaak hoeven te bemoeien.Maar Joran daar in tegen was al schuldig omdat hij stoned in een wagen zat gek he dat justitie na aanleiding van die uitzendeing Joran nog nooit heeft gehoord.Querido vergeet ook even gemakshalve de Schiedamse moordzaakJoh pleur toch op met je waar rook is vuur en als dat wel waar is dan had Joris D de allerhoogste magistraat allang toch aan de kinderpedo handel misbruik en moord vast gezeten.

  9. Smeagle zegt:

    Dit hele land is corrupt en naar de klote en het OM gaat heus hun eigen blunders niet toe geven wat een domme opmerking waar rook is er ook vuur.Denk dat Querido gewoon te lui is om iets te willen uitzoeken maar ja simplisten hou je overal.En Peter r de Vries is een gemene huichelaar de laatste tijd loopt hij overal rond te schreeuwen je bent pas schuldig als je veroordeeld bent.Nou dan had hij zich ook niet met de Puttense moordzaak hoeven te bemoeien.Maar Joran daar in tegen was al schuldig omdat hij stoned in een wagen zat gek he dat justitie na aanleiding van die uitzendeing Joran nog nooit heeft gehoord.Querido vergeet ook even gemakshalve de Schiedamse moordzaakJoh pleur toch op met je waar rook is vuur en als dat wel waar is dan had Joris D de allerhoogste magistraat allang toch aan de kinderpedo handel misbruik en moord vast gezeten.

  10. Querido zegt:

    “Jammer dat jij niet genomineerd bent voor de Dutchbloggie`s mijn stem had je gelijk gekregen,want daar laat je een mening zien die van een ander level is dan hier in je reactie´s.”
    Huh?
    “het interesseert me geen bal, ver van mijn bed show”
    Nee het interesseert mij in zoverre dat ik niet alleen op vermoedens en suggestie af ga maar op feiten die door iemand die niet zo betrokken is bij de personen in dit verhaal en die is er niet. Ook niet op jouw site.
    “ik heb hier geen verstand van maar wil wel commentaar geven”
    Ik heb er genoeg verstand van om te lezen dat iemand die ongelijk heeft misschien zijn gelijk probeert te halen vie een website
    “ik ben een meeloper en schijt in mijn broek voor de waarheid”
    Ik ben een voorloper, maar dat ga ik mensen als jou al niet eens meer uitleggen, en schijt nergens voor in mijn broek en al helemaal niet van het door jou gebezigde toontje.
    Ik zal verder maar niet op dit onderwerp reageren, want ik zie dat het teveel emoties bij sommige mensen losmaakt en dat is jammer, want dan gaat men meteen weer schelden zoals te lezen valt.

  11. Michael zegt:

    Querido |
    Ik vind je verweer toch wel opmerkelijk als je zelf met de stelling begint van Als er zoveel niet is, kan er ook niet worden veroordeelt, tenzij de argumenten van de advocaat steekhoudend zijn.
    Vervolgens zeg je met een droog gezicht “Meer wil ik er echt niet over zeggen of misschien alleen nog “waar rook is is vuur”. In Nederland zit niemand onnodig in de lik.”
    En speelt nu met verbaasde onschuld op reactie´s die je zelf veroorzaakt.

  12. Els zegt:

    Louis moet vrij of tenminste een eerlijk proces hebben en voor straf zetten we voor zijn onbegrip Querido een weekje vast in de cel want zoiets gebeurd nooit !!!!!!!!!

  13. ute zegt:

    Erg dit is echt heel erg! Jacqueline ik mail je binnenkort!
    Veel sterkte.

  14. ute zegt:

    Erg dit is echt heel erg! Jacqueline ik mail je binnenkort!
    Veel sterkte.

Bedankt voor het plaatsen van uw reactie

